Remarketing na Facebooku

Reklamuj się wśród użytkowników, którzy odwiedzili Twój sklep lub aukcje

Badając konwersję w swoim sklepie zauważysz, że ponad 97% odwiedzających nigdy nie składa zamówienia - wpływ na konwersję ma wiele czynników m.in. szybkość ładowania strony, wygląd i użyteczność strony, cena i opis produktu koszty i opcje dostawy, proces zakupowy - w każdym z tych etapów użytkownik może zrezygnować z zakupu i wyjść ze strony. Dzięki listom remarketingowym możesz trafić do użytkowników, którzy porzucili koszyk i zachęcić ich dodatkowym rabatem lub darmową wysyłką - po pierwsze użytkownik kojarzy już Twoją markę a po drugie płacisz tylko za efekt - gdy kliknie w reklamę. Wyświetlanie reklam jest całkowicie darmowe i wpływa na budowanie wizerunku Twojego sklepu.

Facebook to największy serwis społecznościowy, z którego korzysta ponad 13 mln polskich użytkowników. Niezależnie od tego, czy Twoi użytkownicy pochodzą z Facebooka, Google czy innego serwisu, reklama Twojego sklepu pojawi się tylko tym, którzy odwiedzili już Twój sklep lub aukcje i kojarzą Twoją markę, dzięki temu zwiększasz szansę, że użytkownik wróci do Twojego sklepu i złoży zamówienie.
Kampanie remarketingowe rozliczasz tylko za efekt płacisz, gdy użytkownik kliknie w reklamę. Reklamy remarketingowe "śledzą" użytkownika przez 30 dni, wyświetlając mu reklamę Twojego sklepu lub produkty, którymi był zainteresowany.