Raporty i Analizy

Sprawdzaj efektywność kampanii ich skuteczność

Reklamowanie wszystkich produktów w Google, jeśli ich masz wiele i masz niewielki budżet, to nie jest efektywną formą reklamy. Przy ograniczonym budżecie dobrze jest ograniczyć również liczbę produktów. W Google Adwords połączyliśmy raporty klikalności z listą produktów, dzięki temu dokładnie wiesz, jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem i ile Cię to kosztuje. W każdej chwili możesz włączyć lub wyłączyć dany produkt - nie musisz reklamować wszystkich produktów - wystarczy te, które mają najlepszą konwersję.

Raporty klikalności pokażą Ci ile wydajesz na reklamę i na pojedynczy produkt. Raporty ze słów kluczowych pokażą na jakie hasła pojawia się Twoja reklama i ile jest kliknięć oraz jaki jest koszt. Przy zbyt ogólnych hasłach możesz wyłączyć daną frazę. Reklama produktów w 90% opiera się na nazwie produktu - dlatego ważne jest, aby produkt był odpowiednio nazwany, w tytule posiadał jak najwięcej informacji. Tytuł może składać się do max. 70 znaków.